Спілкування між лікарем та пацієнтом під час війни.
Проєкту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» (USAID HRS) розробив брошуру «Лікар та пацієнт: спілкування в умовах війни» для надання лікарям практичних інструментів для здійснення ефективної комунікації у кризових ситуаціях. Переглянути її можна за посиланням.
Брошура є першим матеріалом, присвяченим налагодженню плідної взаємодії медичних працівників з людьми, які вимушені були залишити свої домівки через війну. Вона присвячена спілкуванню з пацієнтами під час війни та є частиною серії «Люди і людяність в охороні здоров’я». Матеріали цієї серії сприятимуть встановленню довгострокових чесних та толерантних взаємовідносин між працівниками сфери охорони здоров’я та пацієнтами, що сприятиме якісному наданню медичних послуг.
Поради, викладені у брошурі, стануть у пригоді для побудови, довірчих та відкритих стосунків між працівниками сфери охорони здоров’я та пацієнтами.
Якщо ваш медичний заклад зацікавлений отримати друковані примірники брошури «Лікар та пацієнт: спілкування в умовах війни», перейдіть за посиланням, щоб зробити замовлення – https://forms.office.com/r/RqqCv1mz8R
Комментировать