Новини Статті

Як налагодити спілкування між лікарем та пацієнтом під час війни

Спілкування між лікарем та пацієнтом під час війни

Спілкування між лікарем та пацієнтом під час війни.

Проєкту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» (USAID HRS) розробив брошуру «Лікар та пацієнт: спілкування в умовах війни» для надання лікарям практичних інструментів для здійснення ефективної комунікації у кризових ситуаціях. Переглянути її можна за посиланням.

Брошура є першим матеріалом, присвяченим налагодженню плідної взаємодії медичних працівників з людьми, які вимушені були залишити свої домівки через війну. Вона присвячена спілкуванню з пацієнтами під час війни та є частиною серії «Люди і людяність в охороні здоров’я». Матеріали цієї серії сприятимуть встановленню довгострокових чесних та толерантних взаємовідносин між працівниками сфери охорони здоров’я та пацієнтами, що сприятиме якісному наданню медичних послуг.

Поради, викладені у брошурі, стануть у пригоді для побудови, довірчих та відкритих стосунків між працівниками сфери охорони здоров’я та пацієнтами.

Якщо ваш медичний заклад зацікавлений отримати друковані примірники брошури «Лікар та пацієнт: спілкування в умовах війни», перейдіть за посиланням, щоб зробити замовлення – https://forms.office.com/r/RqqCv1mz8R

Комментировать

Нажмите для комментария