Під егідою групи науковців НМАПО імені П. Л. Шупика, спираючись на підтримку українсько-швейцарської програми «Здоров’я матері та дитини», та спільно з Міністерством охорони здоров’я в Україні вперше запропоновано принципи розробки освітнього стандарту підготовки фахівців в лікарській резидентурі (на прикладі спеціальності «Неонатологія»).
Як відомо, сучасна модель післядипломної підготовки лікарів в Україні передбачає обов’язкове навчання в інтернатурі за базовими спеціальностями з широким спектром знань та навичок, а більш вузька спеціалізація набувається в лікарській резидентурі, де надаються вузькоспеціалізовані знання та навички лікарям.
Відповідно до п. 7. статті 47 Закону України «Про вищу освіту» нова форма післядипломної підготовки лікарська резидентура, проводиться в університетах, академіях, інститутах і є формою спеціалізації лікарів-спеціалістів за певними лікарськими спеціальностями виключно на відповідних клінічних кафедрах для отримання кваліфікації лікаря-спеціаліста згідно з переліком лікарських спеціальностей, затвердженим центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я». Однак, на сьогоднішній день, відсутні підзаконні нормативно-правові акти, які б розвивали зазначений напрям підготовки.
Суть нововведення полягає в тому, що запропоновані принципи освітнього стандарту підготовки фахівців в лікарській резидентурі можуть бути реалізовані у будь-якій спеціальності.
Комментировать