Новости

В Україні живуть на 10 років менше ніж в країнах Європи. Одна з причин – самолікування!

лекарства, пилюли, таблетки, медикаменты_медпросвита

МОЗ України продовжує роботу по регулюванню реклами лікарських засобів на телебаченні. Обговорили рекламу ліків у медпрацівників та у ЗМІ.

Під час обговорення проблеми реклами лікарських засобів на спеціально зібраному круглому столі з експертами рекламного ринку, фармвиробниками та представниками ЗМІ і рекламних агентств було згадано так званий семплінг (надання безкоштовних зразків ліків) та рекламу для медпрацівників. Ці норми у новому законопроекті мають врегулювати до чинних норм Європейського Союзу. Вірогідніше за все мова йде про обмеження реклами неефективних ліків з точки зору доказової медицини та інше.

«В Україні живуть на 10 років менше ніж в країнах Європи. З найпоширеніших причин передчасної смертності 5 місце займає самолікування. Сьогодні 7 із 10 хворих не йдуть до лікаря, а діагностують захворювання і призначають лікування самостійно. До вирішення цієї проблеми ми маємо підходити комплексно, і одна із складових — це приведення законодавства про рекламу до правил, які дійсно працюють», — заявляє заступник міністра охорони здоров’я Роман Ілик.

Також під час обговорення питання було згадано про ЗМІ. На думку більшості експертів та представників МОЗ, ЗМІ мають нести відповідальність та сплачувати штрафи у разі порушення законів про рекламу лікарських засобів та медичних виробів. Але наразі невідомо, про які суми може йти мова, тим більш що до цього фактичного регулювання реклами не здійснювалось вповноваженими органами влади. Особливу увагу, на думку експертів, необхідно звернути на рекламу в інтернет-просторі.

Реклама и пропаганда лекарственных препаратов – кто несет ответственность?

Наразі невідомо в який термін буде прийнято новий законопроект, адже він навіть не зареєстрований у Верховній Раді, про що офіційно повідомляють представники Міністерства охорони здоров’я. Також треба зазначити, що під час розгляду цього законопроекту у Верховній Раді слід очікувати довготривалі дискусії та затягування розгляду через подання великої кількості правок до нього, адже такі кардинальні зміни в рекламі лікарських засобів зачіпають інтереси впливових людей, які мають своїх представників у владі.

Роман Ілик: 69% хворих йдуть до аптеки, а не до лікаря, зокрема через рекламу

Комментировать

Нажмите для комментария

Здравствуйте,
Выйти

Мы на Facebook