Захід відбувся за ініціативи провідних міжнародних аналітичних та маркетингових компаній, як IMS Health, Masmi-Ukraine, Nielsen Ukraine, GfK, та компаній які працюють на фармацевтичному ринку країн СНД – «Бізнес Кредт», Comcon Pharma, SMD, UMG та «ВК Здорово». Об’єднання аналітичних спеціалістів дало можливість учасникам конференції всебічно подивитись на сьогоденні реалії. Розірвати стереотипи та побачити нові підходи, використовувати аналітичну інформацію в своїй роботі та розставити нові акценти – такою була мета організаторів заходу.
Учасникам було представлено: картину змін та сьогоденна ситуація, що склалась у суспільстві та вплинула на галузь в цілому. Розглянуто кейси ефективної та збиткової аналітики, міфи і реальність статистики. Обговорено взаємовідносини між лікарями, фармацевтами та страховими компанії, правові аспекти реінбурсації, зміни у регуляторній системі за останні 10 місяців, впровадження стратегій в компанії та цінові дослідження. Розглянуті основні тренди фарм брендів на ТБ та digital. Позитивними емоціями та словами вдячності за високий рівень проведення заходу та створення сучасної ділової, інтелектуальної атмосфери завершилась II маркетингова бізнес-конференція фармацевтичної галузі України «Жити сьогодні».
«Жити сьогодні» – це діяти сьогодні, ініціювати сьогодні, створювати сьогодні.
Комментировать