Головним дороговказом у цьому процесі є Стратегія розвитку медичної освіти в Україні, затверджена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 р. № 95-р. Стратегія визначає, що якість підготовки важливіша за кількість.
Під зміною навчального процесу навчання в медичному університеті, слід розуміти докорінну трансформацію закладів медичної освіти на всіх рівнях: механізмів фінансування, наповнення реальним змістом університетської автономії та академічної свободи учасників навчального процесу, контролю успішності тощо.
Медична освіта повинна базуватися на новітніх досягненнях медичної науки. Українська медична наука може розвиватися лише як частина світової. Ми повинні користуватися найкращими здобутками світової медицини, а наші досягнення мають бути конкурентоспроможними та визнані світовою медичною академічною спільнотою.
Пояснення МОЗ: Чи справедлива зарплата лікаря-онколога вищої категорії в розмірі 5000 грн?
Якою буде взаємодія закладів охорони здоров’я та медичних університетів?
Перші медичні університети історично створювались при лікарнях. Тісна навчальна та наукова взаємодія закладів охорони здоров’я та медичних університетів є основною умовою якості саме медичної освіти.
Така взаємодія відбуватиметься мінімум на трьох рівнях. Перший – безпосередньо через університетські клініки. Другий на рівні закладів охорони здоров’я, які виконуватимуть функції баз стажування під час проходження майбутніми лікарями інтернатури. Третій вимір взаємодії – на рівні клінічних кафедр в закладах охорони здоров’я.
Комментировать