До уваги Юридична консультація

Працевлаштування за сумісництвом — що потрібно знати?

Порядок прийняття на роботу за сумісництвом практично не відрізняється від порядку прийняття на основну роботу та супроводжується оформленням обов’язкових облікових документів працівника. Після надання всіх необхідних документів оформляється наказ про прийняття на роботу за сумісництвом, у якому визначається режим роботи та порядок оплати праці.

Згідно ч. 2 ст. 24 Кодексу законів про працю при укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, копію трудової книжки, а у випадках, передбачених законодавством, — також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я, довідка про присвоєння ідентифікаційного коду, заяву про прийняття на роботу та інші документи.

Однак, відповідно до Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції  України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 № 58 «Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» на осіб, які   працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи. Тому при оформленні на роботу за сумісництвом надається лише копія трудової книжки.

На запитання читачів відповідає Олена Бабич, адвокат, керівник Юридичного бюро.

Комментировать

Нажмите для комментария