Новини медицини

Пояснення МОЗ: У кожному закладі буде уповноважена особа для підписання декларацій

Міністерство охорони здоров'я України_синяя_табличка, медпросвіта

Всю роботу з електронним реєстром медичний заклад має доручити спеціальній уповноваженій особі.

У МОЗ пояснили, що пацієнт не повинен самостійно заповнювати декларацію. У кожному закладі ПМД, підключеному до «Електронного здоров‘я», буде визначена уповноважена особа, яка вносить дані в систему.

Заклад сам вирішує, кого призначити для виконання цієї функції. Залежно від рішення керівництва, це може бути або реєстратор, або медсестра, або лікар тощо. Отже пацієнт може просто прийти в медзаклад із необхідними документами й мобільним телефоном, а решту за нього зроблять працівники.

Нагадуємо, що для підписання декларації пацієнту потрібно мати з собою паспорт, податковий номер і мобільний телефон. Якщо планується підписати декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для дитини, то знадобиться також свідоцтво про народження дитини.

Як відомо, згідно з планом реформування медичної галузі, пріоритетним напрямком розвитку є первинна ланка.

«Лікар первинної допомоги обстежує пацієнта та призначає необхідні аналізи, забір більшості з яких буде проводитися одразу в амбулаторії. На основі отриманої інформації він приймає рішення про лікування. За потреби лікар дає направлення до профільних спеціалістів», — написала в.о. міністра на своїй сторінці в ФБ та розповіла, що саме входить в обов’язки лікаря первинки.

Комментировать

Нажмите для комментария