Всю роботу з електронним реєстром медичний заклад має доручити спеціальній уповноваженій особі.
У МОЗ пояснили, що пацієнт не повинен самостійно заповнювати декларацію. У кожному закладі ПМД, підключеному до «Електронного здоров‘я», буде визначена уповноважена особа, яка вносить дані в систему.
Заклад сам вирішує, кого призначити для виконання цієї функції. Залежно від рішення керівництва, це може бути або реєстратор, або медсестра, або лікар тощо. Отже пацієнт може просто прийти в медзаклад із необхідними документами й мобільним телефоном, а решту за нього зроблять працівники.
Нагадуємо, що для підписання декларації пацієнту потрібно мати з собою паспорт, податковий номер і мобільний телефон. Якщо планується підписати декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для дитини, то знадобиться також свідоцтво про народження дитини.
Як відомо, згідно з планом реформування медичної галузі, пріоритетним напрямком розвитку є первинна ланка.
«Лікар первинної допомоги обстежує пацієнта та призначає необхідні аналізи, забір більшості з яких буде проводитися одразу в амбулаторії. На основі отриманої інформації він приймає рішення про лікування. За потреби лікар дає направлення до профільних спеціалістів», — написала в.о. міністра на своїй сторінці в ФБ та розповіла, що саме входить в обов’язки лікаря первинки.
Комментировать