Новини

Пояснення МОЗ: консультації по телефону

МОЗ_Медпросвіта

Чи єффективно замінити персональну зустріч с пацієнтом на консультацію по телефону?

В МОЗ впевнені, що ніщо не зможе замінити реальну зустріч пацієнта і лікаря. Вона є в центрі нашої уваги на початку
реформи.
Система надання консультацій з використанням засобів зв’язку (голосовий та відеозв’язок) потребує додаткового врегулювання. Ці перемовини мають фіксуватися для захисту як пацієнта, так і лікаря. Ми очікуємо, що питання набуде більшої актуальності за 1,5-2 роки і буде вирішуватись паралельно з розвитком електронної системи охорони здоров’я e-Health.

Сімейний лікар на власний розсуд приймає рішення про надання окремих послуг за місцем проживання або перебування пацієнта або телефом чи по Інтернету. Вік пацієнта, віддаленість його місця перебування від місця прийому сімейного лікаря чи відсутність у пацієнта коштів на проїзд не можуть бути єдиними підставами для виклику та виїзду лікаря. Сімейний лікар, педіатр, терапевт не буде мати за контрактом обов’язка відвідувати пацієнтів на дому. Тому юридичні претензії в цьому питанні будуть технічно неможливі.

Комментировать

Нажмите для комментария

    Ми на Facebook

    Вибір редакції