Згідно з наказом МОЗ України від 12 квітня 2016 року №345 «Про організацію контролю за цільовим використанням коштів державного бюджету», видача бланків листків тимчасової непрацездатності здійснюється у порядку централізованого постачання пропорційно заявленій потребі після відшкодування ними вартості виготовлених бланків у дохід державного бюджету.
Щоб сформити потреби у таких бланках слід:
- довести термін подання обгрунтування розрахунків у потребі бланків на відповідний бюджетний період та згідно із порядком формування звітності;
- надати до МОЗу зведену по регіону потребу в бланках листів тимчасової непрацездатності з урахуванням обґрунтованих розрахунків від приватних медичних закладів та лікарів, що провадять господарську діяльність з медичної практики як фізичні особи-підприємці.
Довідка. Закупівля бланків листків тимчасової непрацездатності здійснюється централізовано за кошти держбюджету за програмою КПКВК 2301350 «Організація і регулювання діяльності установ та окремі заходи у системі охорони здоров’я».
Такі потреби сформовані у частині «Забезпечення бланками листка тимчасової непрацездатності закладів охорони здоров’я». І 30 березня 2016 року МОЗ розпочало процедуру тендерних закупівель бланків листків тимчасової непрацездатності на 2016 рік. А 29 квітня 2016 року відбулося розкриття пропозицій учасників торгів, а після завершення тендерної процедури та виготовлення бланків вони будуть направлені в регіони відповідно до сформованих заявок.
Читайте також: В Україні почався Тиждень безпеки дорожнього руху
Комментировать