Новини

МОЗ: Ключові принципи загальної системи eHealth згідно із планом реформ охорони здоров’я.

В МОЗ продовжується напрацювання ідей та практичних рішень, щодо електронної системи охорони здоров’я. І ми продовжуємо освітлння цієї теми.

Ключові принципи загальної системи eHealth згідно із планом реформ охорони здоров’я:

  • Система має гарантувати повну захищеність інформації. Доступ до інформації про пацієнта можуть мати лише авторизовані користувачі системи за згодою пацієнта.
  • Актуальність та цілісність у реальному часі для прийняття якісних медичних рішень лікарем та забезпечення захисту цих рішень.
  • Цілісність та безперервність записів про догляд та здоров’я (електронна медична
  • картка).
  • Доступність повної інформації медичному працівнику, коли він її потребує та має право
  • доступу до неї.
  • Інтеграція в сфері охорони здоров’я на всіх рівнях надання медичної допомоги.
  • Загальна інтеграція з іншими релевантними державними е-сервісами.
  • Слідування Європейським принципам для подальшої інтеграції з ЄС.
  • Інтероперабельність на технічному та семантичному рівнях інформації за єдиним
  • стандартом.
  • Охоплення інформатизацією в усіх регіонах України на однаковому рівні.
  • Зручність організації інформації про пацієнта, сам факт наявності інформації не гарантує її придатності та доступності для медичного працівника.
  • Медичний працівник несе відповідальність за внесені ним дані або їх зміну. Кожен такий доступ користувача системи до даних має логуватися і залишатися у системі.
  • Доступ до інформації у режимі надзвичайної ситуації (emergency). Може бути здійснений лише авторизованими користувачами та відповідний запис про доступ має бути зроблений.
  • Інкрементність даних та аудит — дані не можуть бути видалені чи змінені без можливості перегляду попереднього стану та аудиту цих даних.
  • Швидкий доступ до релевантної статистики та анонімізований доступ для безперервної підтримки рішень НСЗУ в менеджменті національної охорони здоров’я.
  • Постійна підтримка поінформованості лікарів через можливість отримувати в системі критично важливу для роботи найактуальнішу інформацію.
  • Вільний вибір технічного рішення та конкурентність у системі (рівний доступ на ринок).
  • Зрозуміла та чітка співпраця — виявлення та встановлення чітких прав, відповідальностей
  • та зобов’язань усіх сторін.
  • Орієнтованість на споживача.
  • Врахування можливості роботи з системою без постійного доступу до Інтернету.

Комментировать

Нажмите для комментария

    Ми на Facebook