В першу чергу впровадження електронних медичних карток позбавить лікарів необхідності витрачати час на роботу з паперами, по-друге збиратиме всю інформацію про пацієнта з усіх медзакладів, що той відвідуватиме.
У МОЗ зазначають, що електронний медичний запис – це елемент даних про пацієнта, який збирається в закладах охорони здоров’я. Зберігатиметься ця інформація в базах даних, роботу яких забезпечуватиме держава та медичні інформаційні системи (МІС).
Збір даних та їх збереження відбуватиметься централізовано. Наприклад, пацієнта відвідав свого сімейного лікаря, той зробив відповідний запис у його електронну карту та відправив цю інформацію до збереження на сервер. У випадку, якщо пацієнт у наступному зверненні про медичну допомогу потрапить до іншого медзакладу, там зможуть отримати повний доступ до його медичної карти. Таким чином пришвидшиться надання йому відповідної допомоги, після чого вони в цю ж картку внесуть нову інформацію, яку зможе отримати за необхідності сімейний лікар пацієнта.
МОЗ: Якщо не вистачає лікарів в регіоні, місцева влада має оголосити конкурс на посаду
МОЗ наводить наступні переваги централізованого збереження даних про пацієнта:
— МОЗ та НСЗУ зможуть опрацьовувати знеособлені дані для ефективного керування системою охорони здоров’я України;
— НСЗУ зможе аналізувати дані для управління якістю медичних послуг;
— Дані гарантовано будуть доступні для пацієнта і лікаря, який йому надає медичні послуги. Доступ до централізованих даних здійснюватиметься незалежно від того, працюють сервери в закладі, в якому вносилась інформація;
— Заклади охорони здоров’я зможуть переходити від одного МІСу до іншого без втрати ключових даних, так як ці дані зберігатимуться в централізованій системі.
Послуги сімейного лікаря до червня 2019 року залишатимуться безкоштовними
Комментировать