IT-активісти підтримали лікарів і впровадили на базі всеукраїнської системи
«Поліклініка без черг» функцію онлайн-консультації. Тепер, в умовах епідемії COVID-
19 медичні працівники можуть надавати медичні послуги пацієнтам дистанційно і
взаємодіяти з колегами для отримання експертної думки у особливо складних
випадках.
Медична інформаційна система «Поліклініка без черг» була впроваджена в рамках
медичної реформи, і наразі працює в 18 областях України. Наразі до сервісу підключилося
більш ніж 8 800 лікарів, люди записалися з її допомогою на понад 10 млн прийомів. Для
убезпечення лікарів і пацієнтів в умовах епідемії коронавірусу на базі системи розробники
створили платформу для надання пацієнтам онлайн-допомоги. Також лікарі матимуть змогу
консультуватися між собою.
«Лікарі сьогодні – це фактично перша лінія боротьби з коронавірусом, отже їхнє
здоров’я так само важливе, як і здоров’я пацієнтів. Крім того, з кожним днем
навантаження на медичний персонал зростає, а інші хвороби також ніхто не скасовував.
Людям потрібно лікуватися, отримувати, рецепти, довідки, — говорить Сергій Горищак,
директор Дитячої міської поліклініки №6 міста Одеса. – Дистанційне консультування
допомагає вирішити багато з цих та інших поточних проблем, кількість яких буде лише
зростати. Це сучасний формат взаємодії, який дозволяє не витрачати час на похід до
лікаря і не наражати себе та оточуючих на ризик. Якщо потрібно вона дозволяє
комбінувати дистанційне і живе спілкування».
Запис на онлайн-прийом відбувається у звичайний для пацієнтів спосіб через сайт
pb4.com.ua. Обравши потрібного лікаря та зручний час, людина має можливість провести
телеконсультацію з лікарем безпосередньо зі свого кабінета пацієнта.
«Останніх кілька років ми активно впроваджуємо телемедичні технології в практику
лікарів. А сьогодні в умовах епідемії коронавірусу телемедицина з категорії інновацій
стрімко перейшла в категорію необхідних інструментів. Вірус ми однозначно поборемо,
сподіваюсь з великим надбанням. А саме з практикою повсякденного використання
телемедицини і в «мирний» час», — зазначив Андрій Заяць, співзасновник групи компаній
IT4Medicine
Створення ефективного рішення для медичних онлайн-консультацій стало можливим
завдяки інтеграції системи «Поліклініки без черг» з іншими програмними рішеннями групи
компаній IT4Medicine. Зокрема, з телемедичною платформою MEDINET, яка забезпечує
сучасний зв'язок між лікарями первинної медичної допомоги та фахівцями вторинної і
третинної ланок в різних куточках країни.
Довідка
«Поліклініка без черг» (pb4.com.ua) – система керування медичним закладом,
взаємодії з eHealth в рамках медичної реформи та ефективного управління потоком пацієнтів.
Рішення передбачає комплексне використання IT- інструментів: повний функціонал для
ефективної роботи медзакладу в рамках медичної реформи, робота з електронною карткою
пацієнта, медичними подіями, програмою "Доступні ліки", введення електронної черги у
закладі, онлайн-запис на консультації та прийоми, логістичну взаємодію лікарів, спеціалістів,
діагностичних центрів та лабораторій між собою задля комфорту пацієнта.
На сьогодні система працює вже у 18 областях України: Київській, Одеській, Сумській,
Волинській, Чернігівській, Черкаській, Миколаївській, Дніпропетровській, Донецькій,
Житомирській, Львівській, Вінницькій, Харківській, Запорізькій, Тернопільській, Івано-
Франківській, Кіровоградській та Рівненській.
Комментировать