Безкоштовний курс дасть Вам розуміння основ та стратегій роботи з digital-інструментами допоможе збільшити прибуток, ефективніше взаємодіяти з клієнтами та відділами маркетингу, відстежувати рекламні бюджети та KPI бізнесу.
Курс складається з 4-х лекцій:
Digital-стратегія: інструкція зі створення та використання. Георгій Курбанов — CEO SvitSoft
SEO та SERM. Кейси просування медичних сайтів та робота з негативом в мережі. Ярослав Сухарєв — SEO Team Leader SvitSoft.
Реклама Google. Механіка та інсайти для вибухового контексту. Тамара Гончарова — Middle PPC Google SvitSoft.
SMM у медичній галузі. Чому ваш секретар не може вести соцмережі? Катерина Мецлер — Head of marketing SvitSoft.
Коли: 11 листопада
Для участі зареєструйтеся, будь ласка, у формі за посиланням:
Комментировать